Hal-hal yang mendatang

Sabtu yg mendatang ni,dengar kata,anak mantan ketua kampung kerajaan kg ckp dia dapat job main kat putrajaya,pukul 5,kes-kes sejuta belia dengarnya...bagus!!!

Bab belia ni gua payah sikit nak cakap pasal gua belia,nanti gua cakap pasal belia,gua balik yang terasa,lepas tu gua nak bantai sapa,kat kg bahagia je dah ade macam-macam golongan belia,ade belia rambut kuning,belia shuffle,belia kereta,belia persatuan gaduh-gaduh,yang belia shuffle dia belia kereta dia belia persatuan gaduh pun dia pun ade,ini namaya belia takde prinsip,tapi bile kompang hal-hal dunia semua diorang tinggalkan,bab makan jatuh no2,keje no 3,tidur jatuh no 4,makwe jatuh no1

Tapi jadik belia kg gua memang best,kenduri tak payah tolong sebab pakai catering,surau tak payah gotong sebab dah ade orang incas potong rumput,balai raya cantik,sungai,sungai belum ade lagi,bumper jalan berlambak-lambak,letih nak beratkan badan..binatang banyak,lembu,kambing,kerbau,kuda padi,kuda betul pun ade jugak,orang kelantan pun ade...

gunakan lah dana belia untuk kemakmuran kampung anda

Tiada ulasan:

Catat Ulasan