Gua nak belia macam ni!!!
SEPATUTNYA BELIA


Petang ahad yang panas,gua ke putrajaya pergi tengok-tengok belia-belia,semua belia kumpul diorang
nak buat...buat...ceh takkan itu pun gua nak bagitahu..
Gua sampai-sampai je,memang dah cukup ramai,padat,semua jenis belia ade,namakan je,belia bisnes MLM,belia makwe lawa,belia bohjan,belia yang dah tak jadik orang,makwe belia,makmakwe belia pun ade,ramai...tapi diorang tak rasa ape yang belia-belia terdahulu macam gua dengan belia kg gua ni rasa

Dulu gua jadi belia,gua dengan budak-budak belia kg bukan tahu pun nak buat ape,ape yang gua dengan budak-budak belia tahu semangat je,sikit-sikit semangat,lepas tu kena suruh.Bukanya runcit-runcit punya suruhan.tolong kenduri pun belia,tolong pasang khemah kawin,belia,kerja kawin pun belia,jadi jiran tetangga pun suruh belia,tolong gantung poster lepas tu kena tipu pun belia,bab pasang poster tu sampai sekarang gua dengan ramai jugak budak belia yg dendam,tapi gua tabah orang cakap orang yang kena aniaya,kena fitnah,kena sebar video,miskin pulak tu akan berjaya..bab dendam tetap dendam,tapi takde la gua doa-doa,sebab gua nak doa untuk diri sendiri pun jarang,bukan tak pernah doa tapi jarang..orang muda macam gua kalau tak berdendam tak garang pulak,dah ade dendam baru la  nampak macam ade musuh....


Berbalik ke putrajaya,hari belia memang pesta habis,harap tahun depan buat lagi..dengar cerita kg gua nak buat perhimpunan puteri selangor jadi ke???Gua boleh je kena suruh!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan